8 Mart 2013 Cuma

Jigolo Murat Konya

 İç Anadolu Bölgesi'nin ve Türkiye'nin en büyük alana sahip, türlü türlü harika ovaları ve yaylaları olan Konya ilinden hepinize merhaba. Ben Murat. Jigolo olmak için sabırsızlanan ve jigolo arayan kadınları mutlu etmeye hazır olan biri... Benimle telefon ve MSN aracılığıyla irtibata geçebilir, romantik anlar yaşayabilirsiniz.

MSN : murat_konyali@hotmail.com







Jigolo arayan bayan arkadaşlar beni tercih etmeliler, çünkü onların istedikleri tüm özelliklere sahibim. Sadece kaslı ve atletik bir vücuda sahip değilim. Normal Türk erkeği vücudundan vazgeçemeyen bayanları mutlu etmek için elimden gelenin en iyisini yapacağımdan emin olabilirsiniz. Konya'da bir otomobil galerisinde satış elemanı olarak çalışıyorum. Maaşım ve aldığım prim bana yetiyor. Kendime ait ufak stüdyo bir daire ve güzel bir arabam var. Jigolo isteyen bayan arkadaşlarımı isterlerse kendi evimde, romantik bir yemeğe davet edebilir ve birebir tanışma fırsatı yakalarım. Sigara ve alkol kullanıyorum. Eğer bu konuda rahatsız olacaksanız ona göre davranmak isterim. Yapacağım işin kusursuz ve her iki tarafı da mutlu etmesi adına yaparım. Para, kazancı ikinci planda kalır benim için. Konya jigolo arayan bayanlar için hizmetinizdeyim.

Jigololuk konusunda hiç bilgim yok ama eğer sizler önceden tecrübeliyseniz bu profil sayfama yorum yaparsanız sevinirim. Herşeyin en iyi olması dileğiyle hoşçakalın.


Üyelik Tarihi :  Ocak 2013
Üyelik Süresi :  6 AY

1 comment

Adsız
27 Mayıs 2013 12:25

yaş 20 jigolo mustafa emrinizde bayanlar...!

Yorum Gönder

Credits
Sitemap