4 Mart 2013 Pazartesi

Emre Tekirdağ

Selamlar beyler bayanlar. Ben Emre. Aslında rap müzik dinleyen arkadaşların bazıları beni çok iyi tanır ama rap müzik camiası içerisinde kullandığım adımı vermek istemiyorum. Jigolo olma deneyemim aslında ne maddi sorunlar ne de sex isteyen kadınlar ile birşeyler yaşamak. Seks, erotizm gibi konuları daha yakından incelemek istedim. Çünkü son çıkacak albümümde bu temalar üzerine parçalar olacak.




Sebebim gerçekten size ilginç ve garip gelebilir. Ama albümümü hazırlarken sözlerin ve söyleyiş tarzının içten olmasını istedim. Bakalım bu dünyada neler olup bitiyor, hep beraber görelim. Albümün adı da Jigolo Panzer olacak bu arada ;)
Tekirdağ, Edirne, Kırklareli ve Istanbul şehirlerinde yaşayanlar, erkekler veya kadınlar farketmez, bana ulaşırlarsa sevinirim. Özellikle önceden jigolo deneyimi olan arkadaşlar arıyorum. Profillerde telefon numarası vermek yasakmış, öyle dediler. Ben de mail adresimi yazıyorum. İster msn adresi ekleyin, ister mail atın. emre_xxl@hotmail.com

Jigolo isteyenler, jigolo arayanlar, jigolo arayan bayanlar ile takılanlar, eğer albümümde sizlerin maceralarınızı da içerecek sözler yazmamı isterseniz bana ulaşın ve jigolo dünyasında neler yaşadığınızı anlatın.


Sponsor Üye

Yorum Gönder

Credits
Sitemap