1 Mart 2013 Cuma

Ceyhun Bursa

Ad:            Ceyhun

Yaş:           22
Meslek:    Sporcu
Boy:          1.88
Kilo:          81
Sigara:      Hayır 
Alkol:        Bazen

MSN: ceyhun_11@hotmail.com





Bursa'nın ufak tefek taşları... Bu türküyü bilmeyeniniz yoktur sanırım. Peki ya kaçınız bu güzel şehir, Yeşil Bursa'ya gelip, gezip gördü? Aslında doğduğum, büyüdüğüm Bursa'yı öve öve bitiremem ama şuan profilimi övgülerle doldurmak yerine kendimi tanıtmak için kullanayım.

Adım Ceyhun. 22 yaşında, 1.88 m. boyunda, 81 kiloda, amatör bir futbol klübünde oyuncuyum. Profesyonel futbolcular kadar olmasa da bizim de kendimize göre renkli ve eğlenceli bir hayatımız var. Para konusunda pek sıkıntıda olduğum söylenemez. Sadece farklı duygular tatmak istediğim için jigolo başvuru yapmak istedim. Jigolo arayan bayan arkadaşlar eğer önceden bu duyguları tatmadılarsa, beraber bir ilk yaşamak isterim. Önceden tecrübesi olan bayanlar ise benim gerçekten bu işi zevk için yaptığımı bilsinler.

Jigolo olmak kulağa ilgi çekici geliyor. Bakalım söylenildiği kadar varmıymış... Sizler de kaliteli ve ücretsiz jigolo hizmeti almak isterseniz ben her zaman buradayım. Maillerinizi ve telefonlarınızı beklerim. Telefon sanırım ilerleyen günlerde aktif olacakmış.


Üyelik Tarihi :  Kasım 2012
Üyelik Süresi : 12 AY

1 comment

5 Ocak 2014 12:27

kuralcı fantaziden uzak gelenek ahlak normlarıyla yaşayan 34y.guzel modern giyimli karımın tavlanması ayartılması baştan çıkarılmasını çok istiyorum.ben gizli kalmalı aıleye saygı beladan uzak modern yolla bunu başarma şansın varmı.mudanya.sevecen69_1@hotmail.com

Yorum Gönder

Credits
Sitemap