12 Şubat 2013 Salı

Galatasaraylı Mersin

Merhaba Jigolo Sitesi üyeleri. Ben Serdal. Mersin'de yaşıyorum. Fena halde Galatasaray bağımlısıyım. O kadar büyük ki içimdeki cimbom aşkı, Galatasaray taraftarı olmayan kadınlar lütfen beni rahatsız etmesinler.
Bana ulaşmak için dertli_serdal@hotmail.com adresine mail atabilir ya da sitenin adminlerinden telefon numaramı alabilir ve istediğiniz an arayabilirsiniz.







Sevgisiz kalmış, aşka muhtaç kadınlar, hiç aşık olmamış ya da bu konuda şanssız olan bayanlar, ben sizlere gerçek aşkı yaşatmak için varım. Jigololuk yapmak bir yana, asıl amacım jigolo olup duygusuzca, sadece maddiyat için sizinle birlikte olmak değil, sizlere sırdaş, dost ve gerekirse bir kaç gecelik kocanız olmak istiyorum. Para mühim değil, onu en son konuşuruz. Siz ne kadar verirseniz kabul ederim. Sadece aşka değer verenlerdenim. Yaş olarak da 28-38 yaş arası uygun benim için. Benim yaşım 25. Yukarıda da yazdığım üzere, İçel'de ikamet ediyorum. Ama ücreti ödenmesi şartıyla uçak biletim alındığı müddetçe yanınıza gelirim.

Jigolo arayan bayanlar eğer beni seçerlerse özel tarife ile hizmetlerinde olurum. Alkollü, alkolsüz toplantılar, grup seks, aşk oyunları ve daha neler neler. Sadece beni seçin ve bekleyin.


Üyelik Başlangıcı :  Mart 2013
Üyelik Süresi :        3 AY

2 comments

24 Nisan 2013 05:05

:)

Adsız
27 Nisan 2013 16:10

Herkez birşeyleri yaşatmak hissettirmek peşinde. o kadar güvenleri kendilerine tam k,i sanki deprem olsa bile zelzeleyi kendilerinin yarratıgını sanacaklar.A h siz kadınLar Hala anlamsız hala karmakarısıklasmıssınız .MonaLisa Aşk'n sessizliginin resmi ---;{@
;)

Yorum Gönder

Credits
Sitemap